Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ


Είμαι ανορθόγραφος!Αυτά να τα λέμε εξ αρχής για να μην έχουμε προβλήματα!
Είναι αργά και γ'αυτό δεν έχω κάποια ιδιαίτερη διαύγεια αυτή τη στιγμή αλλά δεν πειράζει!Καταρχάς ας εξηγήσουμε τί εστί ιπποκολτούρα!Η ιπποκουλτούρα είναι ιπποκουλτούρα!Ουδεμία σχέση έχει με την υποκουλτούρα η οποία γράφεται υποκουλτούρα αλλά προς μεγίστη θλίψη μου προφέρεται ιπποκουλτούρα!Η ιππκουλτούρα με λίγη φαντασία πράμα χρήσιμον είναι η κουλτούρα των άλογων αλλά κάποιοι ίσως πούνε των αλόγων!Όπως και να'χει είναι η κουλτούρα των δίχως λογική!Όχι το μλογκ για όσους το παρακολουθήσουν δεν σημαίνει πως θα είναι ένα αχαλίνωτο κατεβατό αυτόματης γραφής,όχι πάντα τουλάχιστον αλλά θα είναι μια προσωπική άποψη και έκφραση της πραγματικότητας η οποία θα προβάλλεται ως πραγματικότητα καθώς είναι μέσα σε αυτήν αλλά θα δεν θα είναι πραγματικότητα καθώς βρίσκεται πάνω από αυτήν!Θα είναι μια πραγματικότητα μέσα και πάνω από την πραγματικότητα!Μπορεί να μην είναι και τίποτα,άλλωστε μάλλον απειροελάχιστοι θα δουν έστω και μία ανάρτηση αλλά εγώ θα γράφω για λόγους υστεροφημίας καθώς νιώθω τον θάνατό μου να πλησιάζει και πρέπει να αφήσω κάτι -ακόμα-πίσω μου!Έτσι που λέτε...
Να πω επίσης πως δεν θα γράφω συχνά μάλλον γιατί εγώ γεννήθηκα φτωχός και με κομμένο το τηλέφωνο πάει και το ίντερνετ γ' αυτό θα γράφω από φιλικά λιγότερο φτωχά τσαρδιά!
Εύχομαι οι επισκέπτες που θα έχω να ξεπεράσουν και το τρωκτικό ενώ εγώ απλά θα λέω χαζομάρες και ακόμα και Λαζόπουλος να διαβάζει εμένα πριν βγει και να πλουτίσω και επιτέλους να βάλω ίντερνετ,να πάρω κάτι βιβλία και κάτι καπέλα που θέλω,να βγάλω δίπλωμα μηχανακίου για να φτύνω τα αστικά και φυσικά να πάρω και μηχανάκι,να κεράσω επιτέλους εγώ τους φίλους μου,να κάνω περισσότερο σεξ αφού κατά πως φαίνεται η ομορφιά μου αν και σπάνια δεν χαίρει εκτίμησης και να γίνουν τόσα πολλά που θα τα θάψω,θα τα ποτίσω και θα φυτρώσουν τράπεζες που θα χαρίζουν λεφτά με την σέσουλα να πάρει όλος ο κόσμος να μπουχτίσει απ'το πολύ χρήμα και να το καταργίσει στο τέλος μπας και σωθεί ο κόσμος!
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ,ΤΑ ΛΕΠΤΑ ΤΑ ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΝΑΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ ΣΤΑ ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΑ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΛΑΝ ΣΕ ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ!|
Αυτά προς το παρόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου